Strijden eeuwig
Inhoud blog
  • Affaires courantes *
  • De Nederlanden één
  • Naar een beter Vlaanderen
  • 2050 ?
  • Lentekriebels
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    07-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Politiek wildplassen
    Zo zijn we vandaag aanbeland bij bollekenskermis. Aan wat we de laatste dagen gehoord en gezien hebben valt uit te maken, dat we in Vlaanderen op niet te veel verandering moeten rekenen. Tenzij de socio's nóg meer klop zouden krijgen dan voorspeld werd en de Vlaamsgezinde partijen nóg meer zouden halen. Dat het Vlaams Belang zijn 24% van vijf jaar geleden moeilijk zal kunnen herhalen, is duidelijk. Ze hebben er ook twee serieuze concurrenten bij gekregen. Het zal dan ook interessant zijn te vernemen hoeveel stemmen die Vlaamsgezinde partijen in hun totaliteit gaan halen.
    Waar het vanaf morgen om te doen zal zijn, zal grotendeels afhangen van wat er in de federale regering te gebeuren staat. Als de Waalse ruzie zou aanhouden, is daar nog alles mogelijk, inbegrepen de complete impasse. Dan riskeert de regering Van  Rompuy helemaal niets meer te kunnen doen, iets waar ze al maanden mee bezig is. Met de grote vakantie in het vooruitzicht riskeert België helemaal vast te lopen. Mocht dat zo zijn, dan zijn alle opties open en zijn zelfs vervroegde federale verkiezingen niet uit te sluiten. Dit laatste zou dan weer koren op de molen zijn van de unitaristen, die dromen van samenvallende verkiezingen, maar dit is een drogreden.
    In een federale staat hoeven de verschillende verkiezingen niet samen te vallen. Dat gebeurt nergens. Mocht dat bij ons ooit gebeuren, dan toont dit nog maar eens aan, dat dit land geen echte democratie is.
    Het grote probleem bij onze verkiezingen is, dat politici van alle partijen zo maar over en weer springen  van het ene beleidsniveau naar het andere. Ik zou het "politiek wildplassen" willen noemen. Daaraan zou een einde moeten gesteld worden. Dit kan gebeuren door daarvoor een ethische code op te stellen, waarbij reeds gevestigde verkozenen hun job zouden moeten opgeven als ze zich kandidaat stellen voor een plaats op een ander niveau. Een tweede voorwaarde zou moeten zijn, dat ze - als ze verkozen worden - ze verplicht zouden moeten worden hun zetel in te nemen. Op die manier gaat elke partij haar vaste vertegenwoordigers hebben op elk bepaald niveau. Eventueel kunnen daar enkele uitzonderingen op worden gemaakt (bv voor wie minister of staatssecretaris wordt), maar liefst niet teveel. Ook zou elke politicus/a maar éénmaal op de kiesbrieven van één en dezelfde verkiezing mogen staan.
    Ik weet dat dit alles momenteel nog maar wishful thinking is,  maar toch zal men ergens mee moeten beginnen. Wat nu gebeurt, is bij de beesten af, een democratisch land onwaardig.

    07-06-2009, 10:18 Geschreven door guido van alphen  
    Reageren (1)

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (11 Stemmen)
    06-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het niet geliefde Europa
    De overwinning van de Partij voor de Vrijheid (PVV) van Geert Wilders in de Europese verkiezingen duidt nog maar eens aan hoe weinig geliefd Europa is. Dat er in Nederland maar 36,5% van de kiezers kwam opdagen, was al een eerste teken. Dat er heel wat van de mensen die toch kwamen, voor een eurosceptische partij stemden, een tweede. Europa wordt daarenboven afgerekend op het binnenlands beleid en dat niet alleen in Nederland. Vergeten we niet dat Nederland indertijd massaal tégen de nieuwe Europese Grondwet heeft gestemd en dat waarschijnlijk nu weer zou doen, mocht men er de kans toe krijgen. De regering Balkenende heeft dat echter niet toegestaan en moet daar nu de gevolgen van dragen. Bij een volgende nationale of regionale verkiezing in Nederland dreigt de huidige regering daar gewoon te worden weggestemd.
    Wilders heeft trouwens niet alleen gescoord omdat zijn partij eurosceptisch is. Ook de islamisering van Europa en de mogelijk toetreding van Turkije houdt de mensen bezig en dat geldt ook voor ons land. Ook hier is er een meerderheid van politici de islam en Turkije genegen en dit ondanks het feit dat men weet dat de meerderheid van de bevolking er tegen is. Als men echter hoort dat een euroluiaard en poenpakker zoals Dehaene vindt dat het volk toch geen mening heeft, dan is dat genoeg om heel wat kiezers te doen afhaken. Mocht er bij ons geen stemplicht bestaan, dan zou de opkomst - zeker voor Europa - misschien wel even miniem zijn.
    Europa is een weldaad geweest op financieel en economisch vlak. Het opengooien van de grenzen en de invoering van de euro zijn voor (bijna) iedereen goed geweest. Op politiek vlak stelt Europa echter weinig voor. Dat Fransen en Nederlanders eerst en Ieren later de eenheidsworstgrondwet verwierpen, was een teken aan de wand. Dat de respectievelijke regeringen daarna met de wensen van hun eigen volk geen rekening hebben willen houden, is een wending die eerder dramatisch zou kunnen genoemd worden. Mocht men in alle landen van de E.U. een referendum over Europa houden, er zou van het Europese verdrag van Lissabon niet veel overblijven.

    06-06-2009, 10:46 Geschreven door guido van alphen  
    Reageren (1)

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (11 Stemmen)
    05-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het overbodige België
    Bij de verschillende staatshervormingen, die dit land rijk is, heeft men steeds nieuwe instellingen in het leven geroepen, maar "vergeten" de oude, overtollige op te doeken. Ik heb het daarover al meer gehad. Denk maar aan de provincieraden en de senaat. Een goed voorbeeld hoe het wél moest - zeg maar, de uitzondering die de regel bevestigt - was toen Vlaanderen besliste gewest en gemeenschap samen te laten vallen, waardoor men efficiënter (en goedkoper) kon werken. In Wallonië deed men dat niet, maar daar had het te maken met de postjesjagerij, iets waarvan men zich daar wel bewust is, maar men doet er (nog) niets aan. Het feit dat Rudy Demotte tegenwoordig zowel voorzitter is van gewest én gemeenschap is een eerst stap. Nu nog de andere poenpakkers overtuigen...
    Maar het kan nog erger. Zopas is bekend geraakt, dat België zo'n 600 adviesraden en commissies telt. Sommigen daarvan bestaan al sinds de Tweede Wereldoorlog. Ook hier is hetzelfde gebeurd zoals bij de staatshervormingen: er zijn steeds nieuwe instellingen bijgekomen maar de oude zijn ook blijven bestaan. Al die meestal overbodige raden en commissies krijgen steekpenningen. In totaal kosten die het land zo'n 2, 5 miljoen euro per jaar, maar het kan ook meer zijn.
    De federale regering heeft een minister voor vereenvoudiging. Deze heeft al voortreffelijk werk verricht. Laat die man nu ook eens de augiasstal van al die raden, commissies en subsidietrekkende bedrijven en bedrijfjes eens uitvlooien. God weet hoeveel geld de staat daarmee uitspaart, waarmee ze straks wel iets nuttigers mee kan aanvangen.

    05-06-2009, 10:33 Geschreven door guido van alphen  
    Reageren (1)

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (8 Stemmen)
    04-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De wanhoop van de MR
    De aan de gang zijnde kiescampagne is gewoon vreselijk saai, zeker langs Vlaamse zijde. Gelukkig is daar nog Didier Reynders, die de Vlamingen nog even is komen wakker schudden, door te stellen dat de Vlamingen oververtegenwoordigd zouden zijn in het Brussels "parlement". Bij een volgende communautaire bespreking wil hij daar een mouw aanpassen. Hij doet maar. Misschien kunnen de Vlamingen een paar zetels in dat soort parlement laten vallen in ruil voor de splitsing van Brussel-Halle/Vilvoorde?
    Alle gekheid op een stokje. Die mijnheer Reynders is al tien jaar federaal minister van Financiën. In die hoedanigheid wordt hij dan ook verondersteld te kunnen rekenen. Als de Vlamingen straks in Brussel alleen nog zetels krijgen in verhouding tot hun aantal, dan zou dat ook zo moeten zijn in de rest van het Belgische bestel. Op dit ogenblik zitten er steeds evenveel Franstalige als Nederlandstalig ministers in de federale regering. Dat levert de Franstaligen een vertegenwoordiging van 52% op, terwijl ze slechts 40% van de Belgische bevolking uitmaken. Hetzelfde geldt voor het parlement. Voor een Vlaamse zetel waren in 2007 45.285 stemmen nodig, voor een Franstalige slechts 39.285. De PS haalde toen met 724.787 stemmen 20 zetels. Het Vlaams Belang, dat 799.844 stemmen achter zich kreeg, bekwam slechts 17 zetels. En zo kunnen we nog even doorgaan. Als het de Vlamingen  menens is, kan er ook daarover een hartig woordje worden gepraat mocht de heer Reynders nog eens met zijn voorstel voor de pinnen komen. De stelling van het MR (zeg maar het FDF, want die zit achter deze zaak) dat 85% van de Brusselse bevolking Franstalig zou zijn, is ook al een fabeltje: dat cijfer zit momenteel onder de 70% en zakt nog steeds door de inwijking van niet-francofone buitenlanders.
    De echte reden van de anti-Vlaamse retoriek van Reynders is een van wanhoop. De partij wil koste wat kost de regionale verkiezingen in Wallonië winnen, maar dreigt daarin niet te zullen slagen. De PS zal inderdaad verliezen, dat lijkt een certitude,  maar die stemmen dreigen eerder naar Ecolo te zullen gaan. Alleen in Brussel zou de MR weer de grootste politieke formatie kunnen worden en dat is dan ook de reden waarom le beau Didier met zijn Brusselse argumenten uitpakt.
    De Vlaamse partijen hoeven zich niet op te winden over wat Reynders dezer dagen allemaal nog zou kunnen vertellen. Als ze de moed hebben zich te houden aan de Maddens-theorie (niets meer vragen, de andere laten komen; op de tegenaanval spelen, zoals in het voetbal), is er niets verloren, integendeel. De extra Franstalige Brusselse zetels zullen dan duur betaald moeten worden.

    04-06-2009, 00:00 Geschreven door guido van alphen  
    Reageren (2)

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (9 Stemmen)
    03-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Lijn kleurt buiten de lijnen
    Er lijkt een zoveelste politiek schandaal in de maak en deze keer eens niet in Wallonië. De regionale vervoermaatschappij De Lijn pakte vorige week nog uit met haar jaarverslag over 2008 en beweerde daarbij 508 miljoen reizigersritten te hebben verzorgd. Dit cijfer wordt nu betwist door een studie van twee mensen van de afdeling Verkeer & Infrastructuur van de KU.Leuven. Hun bevindingen maken deel uit van een lopend onderzoek voor het federale wetenschapsbeleid en steunen op cijfers bekomen door onderzoekers van de Naamse universiteit uit een onderzoek in en rond Gent. Het gaat dus helemaal niet om een gericht onderzoek, bedoeld om De Lijn te schaden. De bevindingen van de onderzoekers doen dat echter wél.
    Volgens de KU.Leuven mensen kloppen de cijfers van de Lijn niet. De vervoermaatschappij komt aan het dubbele van de cijfers van het universitair onderzoek. Dat is geen kleinigheid, als men weet dat op de cijfers die De Lijn opgeeft, de maatschappij subsidies krijgt van de Vlaamse overheid. En die zijn niet mis, een klein miljard euro per jaar, aub!De Lijn draait voor meer dan 80% op belastingsgeld.
    Bij bovenstaande commentaar dient te worden opgemerkt, dat het verkeer in België volledig beheerd wordt socialisten. Dat is indertijd begonnen met Stevaert en nu Kathleen van Bremt voor wat De Lijn betreft. Bij de NMBS was dat Vande Lanotte, die zijn kabinetschef Janie Haeck benoemde tot directeur. De directrice van De Lijn is Ingrid Lieten, een protégée van Stevaert. Nogal wiedes, dat die partij honderd procent voor het openbaar vervoer gewonnen is.
    Nu kan het natuurlijk zijn, dat niet alle cijfers zullen kloppen, ook niet die van de Leuvense onderzoekers. Feit blijft echter, dat ik wel niet de enige zal zijn die regelmatig lege bussen ziet rondrijden, soms zelfs dubbele voertuigen (de zgn "gelede bussen"), waar amper iemand in zit. Als men dan de officiële cijfers van De Lijn hoort, is het logisch daarbij te gaan twijfelen. Ook volksvertegenwoordigers van de oppositie in het Vlaamse parlement hebben daarop al meer dan eens kritiek geuit.
    Kijk, openbaar vervoer mág iets kosten. Het moet echter wel op een eerlijke manier gebeuren. Anderzijds moet men er rekening mee houden, dat men niet alles overal met openbaar vervoer kan regelen. Voor het ogenblik maakt het in Vlaanderen 11% uit van het totaal. Als morgen de helft van de automobilisten zou overstappen op het openbaar vervoer, dan kan die het niet meer aan.
    ---
    In de marge van bovenstaande nog dit: ook het overschakelen op elektrisch aangedreven auto's, nog zo'n stokpaardje van de roodgroenen, is nog niet voor morgen. Mocht over een aantal jaren de helft van onze auto's elektrisch aangedreven zijn, dan is er gegarandeerd een tekort aan elektrische stroom, zeker als men de linksen zou volgen en de kerncentrales zou sluiten. Er is dus nog veel werk aan de winkel en dit zal niet fatsoenlijk gebeuren door de reizigersritten artificieel op te blazen.

    03-06-2009, 09:51 Geschreven door guido van alphen  
    Reageren (1)

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (9 Stemmen)
    02-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Automotive blues
    "Donne e motori, gioie e dolori", is een oud Italiaans spreekwoord (vrouwen en motoren, vreugden en smarten), dat weer actueel is geworden, gedeeltelijk toch. Dat heeft ook een schoonzoon van mij ondervonden. Die kocht, jaren geleden, een Roover, toen nog beschouwd als het goedkopere broertje van de Jaguar. De Roover fabriek ging echter failliet en dat had tot vervelend gevolg, dat het steeds moeilijker werd om aan onderdelen te geraken. Twee jaar geleden wisselde hij die wagen dan maar voor een Saab, een oerdegelijk Zweeds product. Saab was ondertussen wel overgenomen door GM, maar dat was helemaal geen probleem. GM was immers sinds driekwart eeuw de grootste autoproducent ter wereld...
    Het kan verkeren. Dat wist reeds Bredero. Dit weekeinde is GM zo goed als failliet verklaard en wat er met Saab gaat gebeuren is helemaal nog niet zeker. Officieel heet het dat GM onder "chapter 11" staat, waardoor het beschermd wordt tegen zijn schuldeisers en (met 50 miljard dollar staatssteun een doorstart kan maken. Het is met GM dus nog niet gedaan, maar het zal nooit meer worden zoals voorheen. Alhoewel...
    Het laatste deel van mijn "carrière" heb ik doorgebracht bij DAF-Trucks. Dat bedrijf nam eind de jaren tachtig het Britse Leyland over en trok naar de beurs. The sky bleek ook toen the limit. Maar in 1993 ging DAF failliet. Dank zij een sterfhuisconstructie met geld van de Nederlandse staat en de Vlaamse regering, kende DAF een doorstart. Einde jaren negentig werd het overgenomen door de Amerikaanse vrachtwagenconstructeur Paccar (die o.m. de Peterbilt vrachtwagens in Amerika produceert). De Amerikanen betaalden de Nederlandse en de Vlaamse regering driemaal het bedrag dat die zelf in DAF gestoken hadden. Op twee jaar tijd verdiende de nieuwe DAF de complete aankoopsom terug!
    Dit alles maar om te zeggen, dat in de automobielwereld veel mogelijk is. Dat geldt ook voor GM, voor Opel, voor Saab en misschien zelfs voor Opel Antwerpen. Wat dat laatste betreft, moet er wel rekening mee gehouden worden dat Opel Antwerpen voor de Amerikanen  ook meetelde o.w.v. zijn logistieke ligging. Dat kan ook voor de Duitsers meetellen, maar heel wat minder voor de Russen, mochten die het in de nieuwe Opel voor het zeggen krijgen. Het zal daar dus nagelbijten worden.
    ---
    In de marge van bovenstaande nog dit: de Russen die Opel mee hebben overgenomen zijn de Sberbank en de autobouwer Gaz. De sterke man achter dit laatste bedrijf is Oleg Deripaska, een miljardair die destijds,  na het faillissement van de oude DAF, diens bestelwagenafdeling overnam. Dat was nog een erfenis van Leyland die op mijn afdeling (de 24-uursservice ITS) de "dinky toys" werden genoemd. Om die voertuigen efficiënt te maken had DAF er liefst 36 wijzigingen bij aangebracht, waarbij zelfs de motor werd vervangen. Na de overname heten de "dinky toys" nu LDV (Leyland DAF Vans), alhoewel ze met DAF helemaal niets meer te maken hebben.
    Het kan inderdaad verkeren...

    02-06-2009, 00:00 Geschreven door guido van alphen  
    Reageren (1)

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (9 Stemmen)
    01-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Electorale hypocrisie
    Zo zijn we beland in de laatste week vóór de regionale en Europese verkiezingen. Ik denk niet dat ik de enige zal zijn, die blij zal zijn dat dit verkiezingscircus voorbij is. Het is altijd wel een circus geweest, maar ik meen dat het toch al een tijdje geleden is, dat er nog zoveel onzin verkocht is als de laatste weken. De voorstanders van de samenvallende verkiezingen zeggen, dat dit komt omdat er teveel verkiezingen zijn, maar dat klopt niet. Het probleem met federaal België is, dat de politieke partijen hun mensen op de verschillende niveaus laten meespelen. Ook nu stellen zich ettelijke politici, die al een rol spelen (of speelden) in de nationale politiek, zich eveneens kandidaat op het gewestelijk niveau. De meeste van hen kunnen of willen zelfs niet eens garanderen dat ze hun zetel zullen innemen, mochten ze verkozen worden. Dit heeft als gevolg dat de kiezer ze gaat afrekenen op wat ze al dan niet gepresteerd hebben op hun nationaal niveau, niet op het gewestelijke, omdat ze daarop niet werkzaam waren.
    Als gevolg van heel die politieke chaos is de kans groot, dat er straks na 7 juni ook een wissel komt in de federale regering Van Rompuy. Zeker langs Franstalige kant gaat er iets veranderen. Een tweede reden waardoor alle verkiezingen met elkaar zullen vergeleken worden.
    In feite zou de kiezer, als hij eens serieus wil nadenken, geen stem (meer) mogen geven aan de Vlaamse partijen die mee in de federale regering zitten. CD&V heeft laten zien, dat het zijn beloften niet houdt en bereid is geweest een nationale regering te vormen met een Vlaamse minderheid, tegen de wil van de Vlaamse parlementaire meerderheid. Alleen daarom verdient die partij geen Vlaamse stemmen meer. Open VLD is trouwens niet veel beter. Ze hebben de christendemocraten de kastanjes uit het vuur laten halen, maar zelf hebben ze evenmin iets gepresteerd dat Vlaanderen ten goede kwam. Het is godgeklaagd dat die partijen ook nu niet willen inzien, dat men geen land kan besturen tegen de meerderheid van de bevolking in.
    En dan zijn er nog de Europese verkiezingen. Geen hond die daar om geeft. Dehaene/Verhofstadt, één pot nat. "Stem op ons, zodat we nóg rijker worden". Samen met Griekenland en Luxemburg is België het enige land waar er nog een stemplicht heerst. In alle andere landen en landjes vindt men dat de kiezer volwassen genoeg is om zelf uit te maken of de politiek zijn stem verdient of niet. Zonder die verplichting, zou het mogelijk zijn eens echt te zien hoeveel landgenoten zich nog voor Europa interesseren. Ik vrees, dat het er bitter weinig zouden zijn, alle pogingen van de VRT ten spijt, zelfs met de vaudeville van de komieken Bracke en Torfs!

    01-06-2009, 10:20 Geschreven door guido van alphen  
    Reageren (1)

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (9 Stemmen)
    Archief per week
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 25/04-01/05 2005
  • 18/04-24/04 2005
  • 11/04-17/04 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!