In Australië is opschudding ontstaan over een bijzonder pittige reclamecampagne voor een nieuwe lodge die later dit jaar opent in de buurt van Lake Macquarie in de staat New South Wales. De Lynx Lodge biedt een waaier aan leuke activiteiten: vissen, beachvolley, biljarten, massages, ... Niks heel ongewoons, ware het niet dat om die activiteiten aan te bevelen sexy en schaarsgeklede modellen worden gebruikt. "Te seksistisch!" protesteren de vrouwengroeperingen bij onze tegenvoeters. Platvloers bordeel of gewoon het ultieme resort? Oordeel vooral zelf in de bijbehorende foto's en filmpje!
Moddercatch, massages en sexy wake-up calls door modellen met zwoele stemmen. De bedenkers van het Lynx Lodge project doen er alles aan om hun resort aantrekkeljk te maken voor potentiële (mannelijke) klanten. Bovendien kunnen de vroegboekers een gratis weekend voor zichzelf en zeven vrienden winnen. Zij krijgen dan de eer om het resort te openen.
Sexy ontbijt op bed De lodge beweert de ultieme bestemming te zijn voor elke man. Het personeel op de website zijn schaarsgeklede modellen die de activiteiten moeten aanprijzen. Ze zijn vriendelijk en flexibel en naast een zachte rugmassage stellen ze ook een pittig ontbijt op bed voor. "Het aanbod varieert van je hout vasthouden op het golfterrein tot lekekr vuil worden op een mountainbike. Elke dag zag je overweldigd worden tijdens je verblijf in de lodge", klinkt het veelbelovend.
Bordeel Op de Facebook-pagina reageren heel wat mannen razend enthousiast, maar er zijn ook tegenstanders, die het resort een regelrecht bordeel noemen. Het bedrijf achter de stunt speelt de vermoorde onschuld. "Het personeel zal echt niet in compromitterende situaties gebracht worden. Het concept is gewoon om in te spelen op de mannelijke fantasie. De meisjes zijn daar om de klanten een leuk verblijf te bezorgen, maar meer niet. Ons veiligheidspersoneel houdt in de gaten of alles netjes blijft en gasten die zich ongepast gedragen, zullen meteen uit de lodge gezet worden."
November Het resort opent in november en het concept werd bedacht nadat een Australisch onderzoek uitwees dat van de 500 ondervraagde mannen er twee op drie een vakantie met enkel mannen had gedaan in de voorbij twee jaar. De tarieven voor het resort zijn niet bekend.