Ik heb weer een pareltje van net taalgebruik gevonden op het net. De website van de Brusselse Fnac, waar 99 % van het aanbod Franstalig is en je als ezel wordt bekeken als je jezelf in het Nederlands uitdrukt, heeft een automatische vertaalrobot om de Franstalige commentaren in het Nederlands om te zetten. Echt weer een voorbeeld van respect voor onze taal ... Enkele staaltjes :
Zelfs mij (zie hieronder): Om eerlijk te zijn, de winkel manager reactie was meer dan bevredigend: Ik heb de ambtenaar, die gaf me een indruk meer dan bevredigend ... Het is jammer hebben om hier te komen, maar ten minste ik de antwoorden heb ik verwachtte.
Voor alle praktische doeleinden: probeer te bellen 02/275.11.00 ... U zal vallen (tenminste dat was mijn geval) op ... Manager van de winkel ... Wees beleefd maar vastberaden: hij zal beantwoorden. Good luck, en als dit nummer niet werkt, probeer dan alle nummers in de beugel (00 tot 99) ... Er zijn vele die een antwoord!
Twee maanden verwacht ik een reparatie schatting voor een video projector. Twee weken heb ik geprobeerd om hen te contacteren via email, telefoon, fax. Geen van de drie middelen of reageert niet. Ik ben woedend. Niet aanbevolen op elke lijn. Een ander voorbeeld: een headset ook verkocht 25 kost 35 € € PRIJZEN IN FNAC GROEN! Zoek de fout ... of oplichting.
Fnac in Rue Neuve is ongetwijfeld de ergste Fnac Fnac alles wat ik verkoop weten. Zeer slechte klantenservice, dudes die niet samenwerken als het gaat om het informeren van de klant. Nou ja, voor werknemers Fnac Brussel Werkloosheid is niet het probleem.
Ik probeer altijd toetreden tot de dienst na verkoop. Dit klinkt, maar doet de telefoon niet! Wat een manier om het werk !!!!!! Is er geen patronen verantwoordelijk? Het is niet verwonderlijk dat er meer werkloosheid en faillissementen; is verdiend
Ik nam contact op city 2 om te vragen of ze konden dienst iets doen om me te helpen contact FNAC (de klant), maar ze antwoordde dat ze erg druk en ze moeten blijven aandringen. Ik account niet aandringen op een dag, ik heb niet de hele dag, ik heb haast, om informatie over het product communiceren ik terugkwam en ik heb geen tijd om te gaan voordat volgende week maandag. Ik vraag me af of ik zal geen contact opnemen met test-aankoop ...
Fnac organiseert groep woont zaterdag: Ik raad u binnenkort te merken in uw agenda in 1060 dat de band zal spelen bij Fnac 27e maart om 14.00 uur! Het is gratis natuurlijk en hoe meer ze geweldig! Even preview clip van hun "Money" http://www.youtube.com/watch?v=fH15pLh_Bxc
gaan kopen FNAC geweldig, maar als we gewonnen bij euromillion en zelfs als ik de voorkeur aan dit geld te geven aan UNICEF !!!!!!
Ik bevestig dat ik, helaas ... Ik ben een regelmatig bij de Fnac en de dienst wordt erger en erger ... Vandaag heb ik een gps gekocht "nieuwe" na het openen van de doos> geen zuignap zoals afgebeeld en erger, gps helemaal niet nieuw, foto's, klauwen, waarschijnlijk een product demonstratie .. laatste aankoop elektronische FNAC zeker! en natuurlijk geen antwoord op de telefoon ....................... tut tut tut tut tut
Wat een welkom in de Fnac City 2! Gisteren, woensdag, ging ik naar de kassa om een terugbetaling van de geannuleerde ticket concert ... Johnny en de adviseren alle media te krijgen. Nou, nee, ik ben klaar "verpakken"! Hierdoor zal ik nu mijn CD aankopen en boeken elders! Dank u wel, Fnac. Ik adviseren u niet ... Marc
Ik ben erg blij met de dezelfde mening als ieder ander. Niet alleen FNAC duur is, vervelend voor de meeste verkopers, de telefoon service is onbestaand (niemand reageert, vult u en hangt op.) In een competitieve wereld als de onze Ik snap het niet, dat degenen die verantwoordelijk zijn voor de FNAC niets doen om problemen te corrigeren deze grote! Mediamarkt eerlijk gezegd niet beter (after sales service op nul-nul) zo spoedig gaan van kleine handelaars, die weten tenminste het gevoel van "klantenservice"
Over FNAC City 2, erbarmelijke service (nooit antwoord geven op de telefoon, geen antwoord op e-mails niet). Terwijl op de site, ze is er informatie te verstrekken als een boek niet in voorraad, wanneer ga ik het boek niet 'Er is niet zo. Ik ben verrast met een verkoopster die is onaangenaam en, uiteraard, verzorgt koninklijk. Nu, ik zal zien om elders te kopen.
De reacties hieronder zijn in overeenstemming met mijn ervaring. Verkopers heeft wisselende stemmingen en lage concurrerende prijzen. Ik denk dat een betere keuze gemaakt door te gaan naar Media Markt voor elektronische watermerken en voor boeken. Fnac s zullen vastklampen aan de jaren '80 zijn meer dan overleven.
als ik lees alle reacties die ik zou niet een FNAC BEDANKT kopen voor alle Your Advice
Geen antwoord op mijn mails, en breken wanneer u probeert om hen te bereiken via de telefoon. Vraag: Waarom is Miley Cyrus laatste 10 bij de FNAC in Frankrijk ("Green Award"), en 17,50 aan Fnac in België ?? Omdat ik 2 uur met de trein van Fnac, zult u begrijpen mijn opwinding niet in staat om hen te bereiken.
|